شما با اعتماد به ما و اولین خریدتان از فروشگاه پارسه، وارد لیست مشتریان ما خواهید شد و این سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.

با خرید از فروشگاه پارسه، فقط قیمت‌های موجود بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات ، هزینه بسته بندی کالا و... را پرداخت نخواهید کرد .همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخواهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی (قیمت آخر) می‌باشد. البته باتوجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده میشود.لازم به ذکر است کاربرانی که سبد خرید آنها بالای 200 هزار تومان می باشد ، هزینه ارسال سفارشات آنها توسط پست سفارشی به صورت رایگان لحاظ میگردد . 

مطالب فوق پیش نیازی بود برای مطالعه آیین نامه خرید از سایت پارسه:

- با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی (چت آنلاین سایت یا واتس آپ یا پشتیبان تلگرام)استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید، تصمیم گیری نماید.

- سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و ... و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار فروشگاه پارسه نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده فروشگاه پارسه نخواهد بود.

- ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد.در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است.بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه فروشگاه پارسه هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

- عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

- در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت 10 الی ۱۸ به پشتیبانی آنلاین فروشگاه پارسه اطلاع دهد.در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد.بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

- فروشگاه پارسه اصلی بودن کالاهای ارائه شده را در صورت ادعای فروشگاه به اصل و اورجینال بودن محصول ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» و کالای اصلی را با کلمه «اصل» یا «اورجینال» در نام کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر سی پی پو های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و فروشگاه پارسه نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود.درصورت کامل نبودن موجودی شرکت های گارانتی کننده،این شرکت ها وجه کالا را به همان قیمتی که شما خریده اید پرداخت میکنند و افزایش قیمت اخیر را درنظر نخواهند گرفت. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و فروشگاه پارسه هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده، ندارد.

-اجناسی که رنگ کالا مشخص نشده و قابل انتخاب رنگ موردنظر نیست، بصورت رندوم یا جور ارسال میشوند. میتوانید با پشتیبان سایت از رنگ بندی و مدل های موجود باخبر شوید در غیر اینصورت بصورت رندوم ارسال میشود.

- شرایط بازپس فرستادن کالا:

  • چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه پارسه و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.(کالایی که گارانتی شرکتی دارد صرفا مسئولیت آن با شرکت گارانتی کننده است و درصورت مشکل داشتن کالا خریدار موظف است با شرکت هماهنگی لازم را بعمل آورد و شامل مهلت تست و تعویض از طرف ما نمیباشد.) لازم به ذکر است پردازنده های شرکت اینتل (Cpu intel) به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها و همچنین قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و ... که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)،شامل ۷ روز مهلت تست و تعویض نمی شوند.
    • کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
    • کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) ، برای مجموعه فروشگاه پارسه ارسال شود.
    • مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
    • هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
    • کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم و بارکد ها نیز باید سالم باشند،کالا باید دارای برچسب فروشگاه باشد در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی گردد اگر برچسب فروشگاه مخدوش یا کنده شده باشد تحت هیچ شرایطی توسط شرکت مورد قبول نمی باشد. (توجه داشته باشید که کالا بصورت پسکرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.)
    • بارکد فروشگاه روی کالا و فاکتور ارائه شده باید یکسان باشد و فاکتور همراه کالا باید ارسال گردد.
  • مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده باشد میتواند کالا را مرجوع کند. بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.  

  • چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و ... باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه پارسه موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
  • توجه:
    پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشگاه پارسه در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه پارسه در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه پارسه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه پارسه است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه پارسه ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه پارسه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه پارسه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه پارسه تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه پارسه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه پارسه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه پارسه تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه پارسه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه پارسه، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت فروشگاه پارسه هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

فروشگاه پارسه بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید.(مشتری میتواند در توضیحات خرید قید کند)

– ملاک عمل و اقدام فروشگاه پارسه، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه پارسه است.