نرم افزار حسابداری زمرد نسخه پخش سطح 2

zomorodhesab level 2

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
** حداقل سفارش قابل خرید برای ارسال، 30 هزار تومان میباشد.
جهت خرید لایسنس آنتی ویروس درصورتیکه نیاز به ارسال پک فیزیکی ندارید میتوانند از اینجا واریز کنید.
قبل از خرید مطالعه کنید:آیین نامه خرید از سایت
فروشنده: فروشگاه پارسه
آماده ارسال ناموجود
4,910,000
4,715,000 تومان
تخفیف
4%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • شماره تماس مشاوره خرید: 09924976672 09381603381
  • ساعات کار پشتیبانی نرم افزار: همه روزه به جز روز‌ه... ساعت 8 الی 22

جهت مشاوره خرید و سوال در مورد نرم افزار با شماره های 09924976672 یا 09381603381 در تماس باشید.

پشتیبانی از پخش سرد و پخش گرم برای کالاهای با تاریخ مصرف کوتاه، سفارشگیر اندروید، نظارت بر ماشین توزیع و ویزیتور و گزارشگیری حرفه‌ای،تنها گوشه ای از امکانات نسخه پخش سطح 2 است. 



ویژگی های شاخص نسخه پخش مویرگی سطح 2:


طرح تخفیفات:

با استفاده از این بخش می‌توان تخفیفات مبلغی یا حجمی دلخواه را به صورت پیش فرض تعریف نمود.

تعریف تخفیفات مبلغی (مبلغ خریداری شده) به دو صورت عادی و طبقاتی

تعریف تخیفات حجمی (تعداد کالای خریداری شده) به دو صورت عادی و طبقاتی


چند قیمته دینامیک:

این امکان را به ویزیتور یا کاربر می دهد که برای هر محصول چند قیمت ثبت نموده و از هر قیمت در زمان مناسب استفاده نماید.


گزارش پورسانت هدفمند:

جهت محاسبه تغییرات درصد پورسانت ویزیتور با افزایش حجم فروش، از این قسمت  استفاده می کنیم.

دراین  قسمت شما می‌توانید مشخص نمایید که اگر فروش ویزیتور از حداقل مبلغی پایین‌تر بود، پورسانت محاسبه نشود و یا اگر مبلغ فروش ویزیتور از عدد خاصی بالاتر بود مقدار پورسانت ویزیتور افزایش یابد


اتصال راننده به انبارک:

در پخش گرم می‌توان ماشین راننده را به عنوان یک انبا درنظر گرفت و با این کار سرعت تحویل محصول به مشتری و فروش محصولات با تاریخ انقضا کم را افزایش داد.


عملکرد و پورسانت راننده (پخش سرد):

در این فرم پورسانت راننده پخش سرد مشخص می‌شود.


عملکرد راننده (پخش گرم):

در این فرم پورسانت راننده پخش گرم (که تحویل دادن محصول در لحظه‌ی گرفتن سفارش را بر عهده دارد) مشخص می‌شود.

امکان تهیه گزارش

بر اساس منطقه و مسیر موردنظر

بر اساس تاریخ یا سررسید فاکتور


مشتریان فاقد فاکتور:

گزارش مشتریان فاقد فاکتور به شما این امکان را  می‌دهد مشتریانی که در یک بازه زمانی مشخص از شرکت شما خرید نکرده‌اند را رصد کرده و از فراموش شدن این ارتباط موثر با آنان جلوگیری نمایید.

امکان تعیین منطقه و بازه زمانی برای تهیه گزارش


گزارش سود کالا:

در این بخش می‌توان سود حاصل از فروش محصولات را به صورت لیستی مشاهده نمود.

امکان تهیه لیست به ترتیب:

 بیشترین به کمترین سود و بلعکس

بیشترین به کمترین فروش و بلعکس

بیشترین به کمترین خرید و بلعکس


مدیریت تاریخ انقضاء:

این گزارش امکان مدیریت کالا بر اساس تاریخ انقضا را فراهم  می‌نماید.

امکان تهیه گزارش بر اساس 

بیشترین موجودی به کمترین

بیشترین قیمت خرید به کمترین

نام، برند و گروه کالا


ویژگی های مشترک با نرم افزار  پخش مویرگی سطح 1

اتصال به سفارشگیر آنلاین اندروید:(سفارشی)

اتصال به پک اندروید باعث نظم و سرعت بخشیدن به عمل فروش و کاهش حجم کاری حسابدار شرکت می‌گردد. 


حواله گروهی توزیع:

تهیه لیستی از تمامی سفارشاتی که قرار است در یک روز برای مشتری‌های مختلف ارسال شوند. این لیست با نشان دادن تعداد کل از هر محصول که قرار است در یک روز ارسال شود، به عمل بارگیری سرعت می‌بخشد.

امکانات:

تهیه لیست توزیع به تفکیک فاکتورهای یک یا چند شهر، محله، منطقه و یا مسیر

تهیه حواله توزیع سفارشات یک بازه زمانی مشخص

تهیه لیست فاکتورهای توزیع نشده

ارسال مبلغ فاکتور و اعلام زمان تحویل سفارش به مشتری از طریق پیامک

ثبت برگشت از فروش

مشاهده و اصلاح فاکتور های موجود

مشاهده فاکتور های که توزیع نشده به تفکیک منطقه

مشاهده فاکتورهای  تسویه  نشده به تفکیک منطقه


نمودار مقایسه ای ویزیتور:

امکان مشاهده عملکرد ویزیتور بصورت نمودار خطی، پله ای، ستونی و دایره ای

امکانات:

مشاهده پورسانت ویزیتور براساس واریز وجه فاکتور، فروش و فروش هدفمند

مشاهده پورسانت ویزیتور به تفکیک ماه‌های سال


پرداخت حقوق پرسنل:

در این بخش می‌توان بدون نیاز به ایجاد سند حسابداری، پرداخت حقوق به کارمندان را ثبت نمود.

امکانات:

پرداخت حقوق به 4 روش نقد، واریز از بانک، پرداخت چک و یا واگذاری چک مشتری

 چاپ رسید ثبت حقوق


عملکرد تفضیلی:

در این گزارش  کاربر به کلیه اسناد حسابداری ثبت شده‌ی مربوط به اشخاص و کارمندان دسترسی پیدا می کند.

امکانات:

تهیه گزارش براساس بازه ی زمانی مشخص

تهیه گزارش براساس محدوده کدینگ تعین شده به دلخواه کاربر

تهیه گزارش به صورت کلی(معین) و یا جزئی تر (اسناد)


گزارش تسویه فاکتور ( فاکتورهای تسویه نشده):

امکانات:

گزارش تمامی فاکتورهای ثبت شده در نرم افزار براساس:

الف) فاکتورهای تسویه شده

 ب) فاکتورهای تسویه نشده

ج) تمامی فاکتورهای

گزارش بر اساس بازه زمانی دلخواه

گزارش براساس گروهی از اشخاص و یا یک مشتری خاص

گزارش فاکتورهای مربوط به یک ویزیتور خاص

امکان مرتب سازی گزارش تهیه شده براساس فیلترهای مختلف مانند: مرتب سازی براساس مبلغ کمتربه بیشتر

چاپ گزارش در سایز A4 و A5


ویژگی های مشترک نرم افزار حسابداری زمرد:

ویژگی های مشترک تمامی نسخه‌ها اعم از پخش مویرگی، تولید، فروشگاهی و شرکتی در تمامی سطوح، به شرح زیر می‌باشد.


معرفی کالا:

در این بخش کاربر می تواند اطلاعات کالا را وارد نرم افزار نماید.

تعریف گروه های کالا

طراحی و چاپ بارکد  و لیبل برای کالا ها

تعریف تخفیف‌های متنوع

تنظیم هشدار کاهش موجودی کالا

امکان تعریف واحد شمارش کالا به صورت دو واحده

 تغییر اتوماتیک قیمت فروش هنگام تغییر قیمت خرید

امکان تعریف پورسانت ویزیتور و سرپرست فروش از فروش هر کالا

امکان تعریف اشانتیون برای هر کالا


گزارش لیست کالا:

در این قسمت می توان از لیست کالاهای ثبت شده در نرم افزار به دو طریق گزارش تهیه کرد.

امکانات:

تهیه گزارش به تفکیک گروه بندی کالاها

گزارش گیری همراه با فیلتر بندی های متنوع


گزارش موجودی انبار:

در این قسمت می توان از موجودی کالاهای انبار یا انبارها گزارشی جامع همراه با جزییات تهیه کرد.

امکانات:

گزارش گیری از موجودی  بر اساس همه گروه کالاها و یا تعدادی از گروه کالاها

امکان اعمال فیلتربندی‌های متنوع در گزارش‌گیری بر اساس نیاز کاربر به طور مثال :گزارش از کالاهایی که موجودی آن‌ها صفر شده و یا کالاهایی که به نقطه سفارش رسیده است و…

چک کردن کاردکس کالا (گردش کلی هر کالا) در این بخش


معرفی اشخاص:

در این قسمت می‌توان اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی که در فرآیند خرید تا فروش نقش دارند را وارد کرد.

امکانات:

امکان ثبت اطلاعات مربوط به شخص حقیقی و شخص حقوقی

تعیین سقف اعتبار اشخاص در معاملات غیرنقدی

امکان تعیین ویزیتور معرف جهت پیگیری معاملات و سفارشات

ثبت شماره تلفن به صورت نامحدود در دفتر تلفن

امکان تعیین تاریخ یادآوری با قابلیت تنظیم هشدار ماهانه و سالانه

امکان انتخاب یک شماره همراه جهت ارتباط از طریق پیامک

قابلیت ورود اطلاعات از طریق فایل اکسل

قابلیت ثبت نمونه امضای مشتری یا مهر شرکت جهت تطبیق با امضای چک

قابلیت مسدود کردن معاملات مشتری و افزودن مشتری به لیست سیاه


گزارش لیست اشخاص:

  در این قسمت می‌توان از لیست اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در نرم افزار به دو روش گزارش تهیه کرد.

امکانات:

تهیه گزارش به تفکیک گروه بندی اشخاص حقیقی و حقوقی

گزارش گیری همراه با فیلتر بندی اطلاعات ثبت شده برای معرفی اشخاص


لیست بدهکاران:

پیگیری و بررسی گروه بدهکاران و بستانکاران برای هر مجموعه ای بسیار مهم و اساسی است و در این بخش این مهم در نظر گرفته شده و گزارشی دقیق از لیست بدهکاران به شما ارائه می‌نماید.

امکانات:

تهیه گزارش بدهکاران با فیلتر بندی های مورد نیاز و کاربردی

امکان تهیه گزارش بدهکاران مربوط به هر ویزیتور

امکان تهیه گزارش بر اساس بیشترین و یا کمترین بدهی


لیست بستانکاران:

پیگیری و بررسی گروه بدهکاران و بستانکاران برای هر مجموعه ای بسیار مهم و اساسی است و در این بخش این مهم در نظر گرفته شده و گزارشی دقیق از لیست بستانکاران به شما ارائه می کند.

امکانات:

تهیه گزارش بستانکاران با فیلتر بندی های مورد نیاز و کاربردی

امکان تهیه گزارش بستانکاران مربوط به هر ویزیتور

امکان تهیه گزارش بر اساس بیشترین و یا کمترین بستانکاری


فاکتور خرید:

امکان ثبت دقیق کالاهای خریداری شده با جزئیات کامل

قابلیت ها:

تعریف کالا ی جدید در فرم خریدهنگام صدور فاکتور

قابلیت تعریف شخص جدید در معرفی اشخاص هنگام صدور فاکتور

امکان استفاده از بارکد در هنگام ثبت خرید

قابلیت تغییر فی فروش هنگام افزایش قیمت خرید جدید


فاکتور برگشت از خرید:

هنگامی که اقلام خریداری شده به هر علتی به فروشنده مرجوع می‌شود، کالا های مرجوع شده رادر قسمت برگشت از خرید ثبت می‌نماییم.

امکانات:

امکان ثبت شرح وضعیت کالا و علت مرجوعی برای هر قلم کالا

امکان ثبت هزینه برگشت برای هرقلم کالا بصورت مستقل


گزارش جامع خرید:

یک گزارش جامع از خرید را در بازه‌ی زمانی مشخص شده به ما ارائه می‌دهد.

امکانات:

تهیه آمار خرید یک یا چند کالا

تهیه آمار خرید یک یا چند گروه کالا

امکان تهیه گزارش براساس فیلترهای مختلف.


فاکتور فروش:

ثبت مشخصات کامل کالای فروخته شده همراه با جزئیات

امکانات: 

فرم های متنوع چاپ فاکتور، متناسب با نیاز کاربر و چاپگرهای مختلف

نمایش سود کالا هنگام ورود اطلاعات

نمایش سود فاکتور هنگام ورود اطلاعات

نمایش موجودی کالا و انبار هنگام ثبت فاکتور

امکان تعریف شخص جدید در فاکتور فروش

امکان فروش کالا به صورت امانی

امکان ویرایش درصد تخفیف هر کالا به صورت مستقل

امکان تعیین ویزیتور و محاسبه پورسانت فروش در فاکتور فروش ( ماژول سفارشی)

اعمال تاریخ سررسید و تنظیم هشدار تسویه فاکتور

اعمال جشنواره فروش با تخفیف در بازه زمانی  مشخص

مشاهده بدهی گذشته مشتری در زمان ثبت فاکتور

مشاهده آخرین وضعیت بدهی مشتری در تاریخ جاری

مشاهده مانده اعتبار مشتری برای فروش های غیرنقدی

امکان تعیین نحوه دریافت مبلغ فاکتور

امکان تعیین مجوز فروش بیش از موجودی انبار

امکان تعیین مجوز فروش کمتر از آخرین قیمت خرید

تعیین اشانتیون برای هر کالا

امکان ویرایش و حذف فاکتور

امکان تعیین اشانتیون برای یک یا چند گروه کالا (پخش سطح دو به بالا)

امکان تعیین تخفیفات بر اساس تعداد فروش (پخش سطح دو به بالا)

امکان قفل کردن فاکتورها (پخش سطح سه)


پیش فاکتور:

گاهی مسئول خرید یک شرکت پیش از خرید از، نیاز به هماهنگی و استعلام قیمت و تایید مسئول مالی دارد که می‌توان از پیش‌فاکتور استفاده کرد. پیش فاکتور هیچ تاثیری در موجودی کالا و صورتحساب مشتری ندارد .

امکانات:

 قابلیت تعریف شخص جدید

امکان تبدیل به فاکتور به تاریخ جاری

امکان ثبت وضعیت تسویه

اعلام کمبود موجودی کالا با رنگ قرمز جهت تامین موجودی پیش از تبدیل به فاکتور

نمایش سود لحظه ای پیش فاکتور

امکان تعیین ویزیتور برای پیش فاکتور و محاسبه پورسانت ویزیتور درصورت تایید فروش


فاکتور برگشت از فروش:

گاهی ممکن است مشتری تمام یا مقداری از کالاهای فاکتور خود را به شرکت مرجوع کند، در این شرایط از فاکتور برگشت از فروش استفاده می‌کنیم.

امکانات:

تبدیل کامل یک فاکتور فروش به فرم فاکتور برگشت از فروش با فشردن یک کلید و ثبت نهایی

امکان کسر مبلغ کالاهای مرجوعی ازمانده حساب یک فاکتور مشخص
امکان کسر پورسانت ویزیتور هنگام مرجوع شدن فاکتور توسط مشتری

امکان ثبت فاکتور برگشت شده مربوط به سال مالی گذشته


کزارش جامع فروش:

در این گزارش بسیار مفید می‌توانید خلاصه ای از آمار فروش از جمله مبالغ، جمع تعداد، جمع تخفیف و… رامشاهده نمایید.

امکانات:

امکان تهیه آمار فروش یک یا چند کالا

امکان تهیه آمار فروش یک یا چند کالا در یک یا چند منطقه

امکان تهیه آمار فروش یک یا چند ویزیتور

امکان تهیه آمار فروش یک ویزیتور مربوط به یک یا چند کالا

امکان تهیه آمار فروش یک یا چند گروه کالا

امکان تهیه آمار فروش از یک یا چند انبار

امکان تهیه آمار فروش در بازه زمانی مشخص

امکان تهیه گزارش بر اساس فیلترهای مختلف

گزارش جامع برگشت از فروش با فیلترها و امکانات مشابه در دسترس است


دریافت مطالبات:

جهت ثبت دریافتی‌های فروش‌های غیرنقدی از فرم دریافت مطالبات جهت ثبت مبلغ دریافتی استفاده می‌شود.

امکانات:

امکان محاسبه پورسانت ویزیتور هم زمان با تسویه بدهی مشتری

امکان ثبت 3 روش دریافتی (وجه نقد، واریز به بانک و چک)

امکان مشاهده فاکتورهای تسویه نشده ی شخص بدهکار

امکان تسویه خودکار فاکتورهای تسویه نشده به ترتیب تاریخ

امکان تسویه یک یا چند فاکتور تسویه نشده به انتخاب شما


پرداخت بدهی:

جهت پرداخت بدهی‌های مجموعه از این بخش استفاده می‌شود.

امکانات:

امکان ثبت شرح پرداخت

امکان صدور چک و چاپ روی چک 

امکان واگذاری چک های دریافتی به بستانکار بابت تسویه بدهی

نمایش لحظه ای مانده بدهی هنگام ورود اطلاعات

امکان ثبت تخفیفات دریافتی در سند مستقل


گزارش صندوق:

در پایان هر روز کاری بستن صندوق و تطبیق وجه موجود با تراکنش های ثبت شده و رفع ابهامات احتمالی با استفاده از گزارش صندوق امکان پذیر است.

امکانات:

امکان تعیین سطح دسترسی کاربر نرم افزار به گزارش صندوق

امکان محدود کردن دسترسی کاربر به گزارش یک صندوق خاص

امکان تعیین محدودیت زمانی تراکنش ها

امکان نشانه گذاری تراکنش ها به صورت رنگبندی (در بررسی سریع تر و مغایرت گیری کمک می کند)


معرفی حسابهای درآمد:

معرفی حساب درآمد (بجز درآمد فروش کالا) جدید که جهت ثبت عملیات‌هایی مانند حمل کالا یا ارائه خدمات  به تناسب نیاز توسط حسابدار مجموعه تعریف می شود، که بنا به طرف پرداخت کننده هزینه به حساب اشخاص طرف حساب مجموعه یا پرسنل شرکت و یا بدون تفصیلی تعیین شود.

امکان معرفی حساب درآمد به سه حالت

معرفی حساب درآمد متصل به اشخاص  طرف حساب

معرفی حساب درآمد متصل به پرسنل شرکت

معرفی حساب درآمد بدون تفصیلی برای ثبت درآمدها بدون نیاز به تعیین پرداخت کننده


گزارش درآمدها:

در فرم گزارش درآمدها امکان تهیه گزارش از درآمدهایی که جز از راه فروش به دست می‌آیند مانند ارائه خدمات، حمل و نقل و …، به دو روش نوع درآمد و در بازه زمانی مشخص وجود دارد.


معرفی حسابهای هزینه:

با توجه به نوع هزینه، ممکن است دریافت کننده شخص (برای مثال صاحب محلی که آن را به عنوان محل کار رهن کرده‌ایم)، پرسنل شرکت و یا بدون تفصیل (هزینه حمل و نقل) باشد، که می‌توان برای سرعت بخشیدن به عمل حسابداری، از این قسمت نرم‌افزار استفاده کرد و بدون تعریف اشخاص، هزینه را ثبت نمود.

امکان تعریف طرف حساب هزینه به سه حالت

معرفی هزینه های متصل به اشخاص طرف حساب

معرفی هزینه های متصل به پرسنل 

معرفی هزینه ها بدون اتصال به شخص معین


ثبت هزینه:

جهت پرداخت هزینه‌های انجام شده توسط شرکت، می‌توان از 4 روش پرداخت نقد، پرداخت از بانک، واگذاری چک و یا پرداخت چک خودمان، استفاده نمود.

امکانات:

درج شرح هزینه برای ثبت در سند


گزارش هزینه:

جهت تهیه گزارش از هزینه های ثبت شده در یک بازه زمانی مشخص با جزئیات، می‌توانید از این فرم استفاده نمایید.


انتقال وجه:

جهت جابه‌جایی وجوه میان حساب ها و صندوق های شرکت از این بخش استفاده می شود.

امکانات:

تعیین سطح دسترسی برای کاربران نرم افزار

ثبت واریزی به تنخواه پرسنل

ثبت شرح برای هر تراکنش


معرفی دسته چک:

در این فرم مشخصات دفترچه چک مربوط به هریک از حساب های بانکی، جهت استفاده در معاملات تعریف می شود.


چاپ روی چک:

استفاده از امکان چاپ روی چک، سطح امنیت معاملات چکی را ارتقاء می‌بخشد.

امکانات:

امکان ویرایش فرم چاپ، متناسب با تغییرات جدید

درج مبلغ به عدد و حروف


گزارش چک‌های دریافتی:

گزارش چک‌های دریافتی گزارشی جامع است و با فیلترهای متنوع شما را در مدیریت چک های مشتری یاری می‌نماید.

امکانات:

تهیه گزارش از چک‌های  اشخاص در یک یا چند مسیر

تهیه گزارش از  چک های  یک یا چند ویزیتور

تهیه گزارش از چک های وصول شده، گزارش از چک های واگذار شده  به بانک و چک های خرج شده یا فروخته شده

تهیه گزارش از چک های وصول نشده و یا برگشت خورده

تهیه گزارش بر اساس  تاریخ دریافت و تاریخ سررسید


گزارش چک‌های پرداختی:

فرم گزارش چک‌های پرداختی، انواع گزارشات کاربردی از وضعیت چک‌های پرداخت شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات:

تهیه گزارش بر اساس منطقه یا گروه همکاران

تهیه گزارش بر اساس تاریخ پرداخت، تاریخ سررسید و تاریخ پاس چک


واگذاری چک به بانک:

هنگامی که چک های دریافتی قبل از تاریخ سررسید به بانک واگذار می شود، از فرم خواباندن چک به حساب استفاده می شود.

امکانات :

ارسال پیامک هنگام خواباندن چک به حساب، به صاحب چک


ثبت برگشت چک:

عدم تامین مبلغ و برگشت خوردن چک را در فرم ثبت چک های برگشتی ثبت می‌نماییم.


هشدار سررسید چک:

یک لیست از چک‌هایی که سررسید آن‌ها نزدیک است را می‌توان در زمان ورود به سیستم مشاهده نمود.

شماره تماس مشاوره خرید
09924976672
09381603381
ساعات کار پشتیبانی نرم افزار
همه روزه به جز روز‌های تعطیل
ساعت 8 الی 22

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...